Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca hareket ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı geçmek bağırsakin en yaygın kullanılan dijital pazarlama kanallarının ilimlı izahatını süflida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en yerinde malum dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu ilişki noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bağırsakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı mebdearı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine birliklar ve teknik özetler ya da iş özetleri karşı bili bağırsakerebilir. E-postalarınızın hoppadak silinmek namına açılmasını ve okunmasını uydurmak bağırsakin paha yollamak nazik ögönen taşır. Kişiye özel bağırsakerik ve bağ çekici teklifler iştirakı tezyit etmek konusunda çok medarımaişete yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve bağ çekici olmalıdır. Bununla bile çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene oluşturmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en hâllü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Zevk ve taharri bağırsakin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın gurur kararlarını video yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C bağırsakerik pazarlama stratejilerinin senelerdir bucak taşı konumunda. Videoteyp pay etmek, içeriğinizi henüz çokça insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur özendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği bağ çekici şekilde yollamak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal medya, belirli bir gaye kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Feysbuk hala dünyanın en koca toplumsal medya platformudur. Twitter B2B kameraları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile ilişkilantı oluşturmak bağırsakin harika bir arazi. Her toplumsal medya platformu farklı bağırsakerik türlerine malik olsa da bütünü oldukça video/tören odaklıdır. Bu nedenle bağırsakerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden elbette neşretmek istediğinizi her devir dide önünde bulundurun ve buna göre organizasyon gestaltn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bağırsakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yerinde şekilde sebeplenmek bağırsakin dijital pazarlama taktiklerini kesiksiz uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz çokça faal kullanıcıya malik. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısaltarak mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat toplumsal medyada olduğu kadar mesajlar kısaltarak ve öz olursa ruhlu hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnızca metin bağırsakeren kısaltarak mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif bağırsakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar bağ çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, içeriğiniz gaye kitlenizin ammaç ve bağ alanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bağırsakin paha sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bili görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları kadar bağırsakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün bağırsakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylelikle, kontrol sonuçlarında henüz şiddetli sıralarda ve henüz kesif görülür, içeriğinize gidiş geliş geriışı sağlamlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna merbutdır. Web içeriğinizde yerinde meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz çokça sözcükten oluşan ifadeler) tutmak SEO’nuzu henüz yerinde hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme konusunda henüz şiddetli akıbetlar sağlamlar. şiddetli itibarlı üçüncü yüz sayfalardan organik birliklar çekmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir birlikya gelen her tıklama bağırsakin ödeme gestaltlır. Arama motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bağırsakerik sıkıntısızışlarında görüntülenir. Arama motoru pazarlama (SEM), koca hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (metin) ve ilişkilantı göstermesi bağırsakin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk ilişki noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çtuzakışmasıyla tanıtabilir. Antrparantez web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme büyüklükını (henüz çokça tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.